Ny bok fra Vega Forlag: QuizDan 2

Fredag startet QuizDan opp igjen på NRK. Nå kommer også oppfølgeren til fjorårets suksessbok – et unikt quizkonsept der du kan måle krefter med deltakere fra hele landet.

Hele Norge quizzer, og i kvalifiseringen til årets utgave av NRK-suksessen QuizDan var pågangen større enn noen gang. Hundrevis av nordmenn har konkurrert i kategoriene Populærkultur, Samfunn og dagligliv, Verden, Livsstil, Natur og vitenskap, Finkultur, Sport og spill og Historie. Vinnerne møtes til dyst tv-programmet ledet av Dan Børge Akerø. For andre år på rad er 2080 spørsmål fra kvalifiseringen samlet i bokform - komplett med resultatene fra hver enkelt by, slik at du kan teste dine kunnskaper mot deltakere fra hele landet. Klarer du å slå dem?

Spørsmålene er levert av Quiz Park, Norges ledende quiz-produsent.

* ISBN: 978-82-821-136-7 * Kr. 199,- * Heftet * Lanseringsdato: 7. januar

Ønsker du anmeldereksemplar kan du kontakte:
Elen Zickfeldt Tlf.: 21 09 04 10 elen@vegaforlag.no