Ny bok fra Vega Forlag: Ravn — Odins ulver

Giles Kristians storslagne trilogi om Ravn og vikingenes brorskap avsluttes med Odins ulver . Dette er  historisk actionfortelling på sitt beste - brutalt blodig og umulig å legge fra seg.

Vi befinner oss i England på 800-tallet. En brutal verden der lojalitet ofte blir belønnet med blodsutgytelse, og hvor en mann må drepe for å overleve. Ravn, den unge krigeren uten minne og med et blodstenkt øye, leder sin hær av norske vikinger på nye farefulle eventyr. Ulveflokken har lidd store tap og mistet både menn og bytte, men nekter å gi seg. De setter kursen mot Konstantinopel i jakten på rikdom - og det viktigste av alt: ære. Utstyrt med sverd, øks og dristig mot må Ravn og hans vikingbrødre betale en høy pris for det de kjemper for.

Tidligere utkommet i serien: Ravn — Blodøye og Ravn — Tordensønnene

Giles Kristian behersker sjangeren til fingerspissene. Han skriver drivende godt om denne spennende tiden i norsk og engelsk historie.

*ISBN: 978-82-8211-391-5 *Pocket *Pris kr. 149,-

For mer informasjon og anmeldereksemplar, kontakt markeds- og informasjonssjef Elen Zickfeldt

Mob 47602909