Ny utgivelse fra Vega Forlag. Alt går i grisen - En samling stygge fotos av mat av Petter Wilhelm Blichfeldt Schjerven

Skrekk og gru – og glede!

Under arbeidet med All mat kommer fra Ungarn- Nostalgisk kokebok, ble bildetilfanget så stort at vi bestemte oss for å lage en ekstra bok med noen av disse fantastiske bildene. Dette er en bok til glede og inspirasjon for alle matelskere. Men det er først og fremst en hyllest til ubehjelpelig matformidling! Det var visst ikke så viktig at maten så bra ut før i tiden. I hvert fall hvis vi skal dømme ut fra de interessante bildene vi finner av mat i tilårskomne kokebøker og annen matlektyre. Her har du et knippe fascinerende og til tider redselsfulle retter i tilfeldig utvalg. Velbekomme!

* ISBN: 978-82-8211-307-6 * Kr. 199,-  * 96 sider * Lanseringsdato: 5. september

Ønsker du anmeldereksemplar og/eller vil gjøre en intervjuavtale med forfatteren kan du kontakte:

Helena Lehikoinen, Tlf.: 21 09 04 10  helena@vegaforlag.no

www.vegaforlag.no Post og besøksadresse: Vega Forlag Gøteborggt 6A 0566 Oslo