Ny utgivelse fra Vega Forlag. Moro med marshmallows! av Shauna Sever

Hvis du aldri har smakt på en fersk, hjemmelagd marshmallow, da har du noe å glede deg til!

Moro med marshmallows! viser deg hvordan du skal vispe opp luftige smaker – fra jordbær og vanilje til romsmør, appelsin, bacon og mange flere. Forfatteren Shauna Sever har også tatt med enkle oppskrifter på hjemmelagde grahamkjeks, drinker og et knippe uimotståelige desserter, som Whoopiepai med sitron, Popcornballer og S’mores cupcakes.

* Oversatt av Kirsten Halvorsen * ISBN 978-82-8211-336-6 * Pris: Kr. 299,-

Om forfatteren: Shauna Sever står bak den populære bloggen Piece of Cake og er vert for et matprogram på fjernsyn. Hun driver også et bakeri og en dessertcatering i San Francisco, der hun bor med sin mann og datter.

Ønsker du anmeldereksemplar kan du kontakte: Helena Lehikoinen,Tlf.: 21 09 04 10 helena@vegaforlag.no

www.vegaforlag.no Post og besøksadresse: Vega Forlag Gøteborggt 6A 0566 Oslo