Ny utgivelse fra Vega Forlag. Ute av syne av Linwood Barclay

Ny fantastisk thriller fra forfatteren bak Uten et ord, Farlig nær og Frykt det verste!

«Hvor har Linwood Barclay vært hele mitt liv? Denne thrilleren er den beste jeg har lest på årevis. Jeg klarte bokstavelig talt ikke å legge den fra meg. Språket er skarpt, vendingene kommer fullstendig uventet og er rystende.» Stephen King

Det hele begynner med en tur til fornøyelsesparken. David Harwood håper at en sorgløs dag på Five Mountains sammen med den fire år gamle sønnen Ethan vil hjelpe på kona Jans depresjon – som har ført til skremmende selvmordstanker. Den morsomme utflukten utvikler seg imidlertid til et mareritt. Da Jan og David kommer bort fra hverandre, kjennes det som om det Davids frykter mest, blir til virkelighet. Men da han melder henne savnet hos politiet, livredd for at hun skal ta sitt eget liv, når marerittet nye høyder. Siden David ikke engang kan bevise at kona har vært i fornøyelsesparken, virker forklaringen hans suspekt – suspekt nok til at politiet tror at hun allerede kan være død, drept av ektemannen. For at David skal kunne bevise sin uskyld og hindre at sønnen blir fratatt ham, må han se en fryktelig mulighet i øynene: At han er blitt offer for en kald, beregnende person som er villig til å skade både ham og familien hans for å hindre at en grusom hemmelighet blir avslørt.

Linwood Barclay er gift, har to barn og bor i Canada. Tidligere utgivelser: Uten et ord (2009), Farlig Nær (2010) og Frykt det verste (2011)

Les mer om forfatteren  på http://linwoodbarclay.com/

Originaltittel: Never Look Away

ISBN 978-82-8211-243-7