Nye julebøker fra Vega Forlag

Å bake pepperkakehus er en lang juletradisjon i Norge. Har du lyst til å overraske familie og venner med en ny, sprek design, for eksempel  campingvogn, et høyhus eller en tanks? Da er boken Pepperkakeland noe for deg. Og boken Julequiz er perfekt som gave til den quizglade.

Pepperkakeland

Ideene du møter i Pepperkakeland, kommer både til å more, imponere og  forbløffe deg. De vil også få det til å krible i fingrene etter å skape egne prosjekter.  Her lærer du å lage 22 morsomme pepperkakebygg, enkelt forklart og med nøyaktige maler. Hva med en smakfull høyblokk, en sukkersøt tanks eller et spiselig halskjede? Vil du pønske ut en egen konstruksjon, kan forfatterens mange tips - basert på utallige mer eller  mindre vellykkede bakeforsøk - gjøre det enklere for deg å lykkes. Målet er ikke et perfekt resultat, men å skape en stemningsfull jul full av fantasi og kreativitet. Bak julen inn, slipp deg løs med glasur - og spis opp pynten når feiringen er over.

Oversatt fra svensk av Jens Erik Røsåsen

ISBN: 9788282114912 | Innbundet | 111 sider | Pris kr. 199,-

Julequiz

Slå av TVen, finn frem gløggen og pepperkakene og samle familie og venner. Julen er også quiztid, og her får du en allmennquiz med 1000 flunkende nye spørsmål å bryne deg på - i alle kategorier, for både liten og stor.
Spørsmålene er levert av Quizpark, Norges ledende quizprodusent.

ISBN: 9788282114882 | Heftet | 204 sider | Pris kr. 149,-

For mer informasjon, ta kontakt med informasjons- og markedssjef Elen Zickfeldt