Proffene ivrigst av alle på aksjefond i mars

Pressemelding fra Verdipapirfondenes Forening Proffene ivrigst av alle på aksjefond i mars Sparing i aksjefond appellerer for tiden mer til profesjonelle investorer enn de småsparerne som fondsproduktet opprinnelig var beregnet på. Norske institusjonskunder er nå i ferd med å innhente Ola og Kari Nordmanns plasseringer i aksjefond. Dette viser ferske beregninger fra Verdipapirfondenes forening. VFF Adm. direktør Lasse Ruud, tlf/mob. 23 28 45 51/ 908 99 316 Informasjonsrådgiver Andreas Andersen, tlf/mob. 23 28 45 52/ 988 48 644 Verdipapirfondenes Forening er en interesseorganisasjon for verdipapirfondsbransjen i Norge. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/WOLReleaseFile.aspx?id=211518&fn=wkr0007.pdf

Om oss

Verdipapirfondenes Forening er en interesseorganisasjon for verdipapirfondsbransjen i Norge. Foreningens formål er å bidra til en sunn utvikling av bransjen. Vår visjon:Foreningen skal videreutvikle den allmenne tillit til fondsbransjen, og bidra til å gjøre verdipapirfond til den mest utbredte og effektive spareformen i Norge. De viktigste oppgavene til foreningen er blant annet å: utgi løpende statistikk over medlemsselskapenes virksomhet utarbeide bransjestandarder for medlemsselskapenes virksomhet ivareta bransjens interesser i forhold til myndigheter og andre fremme kunnskap og interesse for sparing i verdipapirfond