Ny app forenkler håndtering av reiseregninger

Nå kan også brukere med Windows-telefon ta bilde av kvitteringer og knytte dem til reiseregninger.

Visma styrker sin satsing på mobile løsninger og lanserer nå Visma Attach for Windows-telefoner. Fra før finnes appen for iOS og Android.

Enklere håndtering av reiseregninger
Med Visma Attach kan brukerne ta bilde av sine kvitteringer og knytte dem direkte til sine reiseregninger via Visma.net Expense.
Sammen med Visma Mobile Manager for godkjenning vil hele prosessen rundt en reiseregning kunne håndteres enkelt på mobilen og dermed alltid være tilgjengelig såfremt brukeren har tilgang på internett.

Stadig flere bruker Windows-telefoner
– Det er gledelig at Visma som Nordens desidert største ISV (independent software vendor) nå også åpner opp for Windows Phone og på denne måten gir et ytterligere forsterket tilbud til sine kunder, sier kommunikasjonsdirektør i Microsoft Norge, Christine Korme.

– Denne appen vil være av betydning for en voksende gruppe mobilbrukere i bedriftssegmentet og gjøre hverdagen på reise svært mye enklere for mange.

Les mer om Visma Attach.

For mer informasjon, kontakt:
Yngve Kirkeby i Visma Software International på telefon 907 53 930 eller epost yngve.kirkeby@visma.com

Visma gjør virksomheter mer effektive. Konsernet leverer programvare, outsourcingstjenester, innkjøpsløsninger, innfordringstjenester, butikkdataløsninger, samt IT-relatert utviklings- og konsulentvirksomhet. Visma forenkler og automatiserer virksomhetsprosesser innenfor både privat og offentlig sektor. 340 000 nordeuropeiske kunder benytter Vismas produkter og tjenester, og ytterligere 330 000 bruker Visma som hosting-partner. Konsernet har 5 600 ansatte og hadde i 2013 en omsetning på NOK  6 500 mill. Se visma.no og visma.com