Nytt nummer av VISMAgazine

I denne utgaven kan du blant annet lese om:

• WikiLeaks-avhopperen Daniel Domscheit-Berg, som brøt med Julian Assange og grunnla OpenLeaks
  • Hvordan Visma reformerer handelen mellom virksomheter
  • Vismas prosjekt- og konsulenttjenester innen IT
  • Den anerkjente ledelses-coachen Mia Törnblom
  • Vårt nye nettbaserte økonomiprogram
  • Gründeren Jason Calacanis, som har tjent seg rik på innovative nettløsninger
  • Regnskapstjenester til fastpris
  • Innovasjonsprosjektet som har gjort Vismas programvare for offentlig sektor til landets mest moderne
  • Hvorfor virksomheter bør bruke sosiale medier

Visma er ledende leverandør av produkter og tjenester som gjør virksomheter mer effektive. Konsernet leverer programvare, outsourcingstjenester, innkjøpsløsninger, innfordringstjenester, butikkdataløsninger, samt IT-relatert utviklings- og konsulentvirksomhet. Visma forenkler og automatiserer virksomhetsprosesser innenfor både privat og offentlig sektor, og har 240 000 kunder i Nord-Europa.  Konsernet har 4 300 ansatte og hadde i 2010 en omsetning på NOK 4 168 mill. Se visma.no og visma.com.

Om oss

Visma gjør virksomheter mer effektive. Konsernet leverer programvare, outsourcingstjenester, innkjøpsløsninger, innfordringstjenester, butikkdataløsninger, samt IT-relatert utviklings- og konsulentvirksomhet. Visma forenkler og automatiserer virksomhetsprosesser innenfor både privat og offentlig sektor. 340 000 nordeuropeiske kunder benytter Vismas produkter og tjenester, og ytterligere 330 000 bruker Visma som hosting-partner. Konsernet har over 6 100 ansatte og hadde i 2013 en omsetning på NOK 6 500 mill. Se visma.no og visma.com.