Guillermo del Toro byr på actionfylt apokalyptisk eventyr i Pacific Rim

I Pacific Rim stilles havmonster mot menneskelig styrte roboter i årets mest actionfylte kamp. Filmen er regissert av Oscar-nominerte Guillermo del Toro, som blant annet også står bak storfilmer som Hellboy og Pans Labyrint. Den 4. desember slippes Pacific Rim på Blu-Ray™, 3D, DVD samt On Demand.

Enorme monstre har tatt over verden og drept millioner av mennesker.
For å forhindre de skrekkinngytende monstrene fra å ødelegge jordens ressurser og utrydde menneskeheten, har verdens nasjoner bygd gigantiske roboter, såkalte jaegere, som med menneskelige piloter utgjør verdens siste håp overfor en kommende apokalypse. I hovedrollene møter vi Charlie Hunnam som den pensjonerte piloten Raleigh Becket og Rinko Kikuchi som den unge rekrutten Mako Mori.

I filmen møter vi også stjerner som Idris Elba (Thor, The Wire, RocknRolla) og Rob Perlman (Hellboy, Drive, Sons of Anarchy).

Ny og forbedret digitalkopi
Både Blu-ray™- og DVD-versjonen av Pacific Rim inneholder en ny og forbedret digitalkopi som gjør det mulig å laste ned eller strømme filmen direkte på datamaskiner og mobile enheter som smarttelefoner og nettbrett. Den digitale kopien lagres deretter i brukerens eget Flixster-bibliotek.

Norsk tittel: Pacific Rim
Norsk lansering: 4. desember
Regissør: Guillermo del Toro
Skuespillere: Charlie Hunnam, Idris Elba, Rinko Kikuchi, Charlie Day, Rob Kazinsky, Max Martini, Ron Perlman
Forfattere: Travis Beacham, Guillermo Del Toro
Produsent: Thomas Tull, Jon Jashni, Guillermo Del Toro, Mary Parent
Executive produsenter: Callum Greene
Tittelinformasjon: http://goo.gl/dVLJaP og høyoppløste bilder: http://goo.gl/uWmOeG

For ytterligere informasjon, høyoppløste bilder og forespørsler, vennligst kontakt:
Tero Marjamäki, tlf.nr.: +46(0)8-402 27 84, wbent@cohnwolfe.com, eller besøk http://www.whvdirect.no

About Warner Bros. Home Entertainment Group
Warner Bros. Home Entertainment Group (WBHEG) brings together Warner Bros. Entertainment's home video, digital distribution, interactive entertainment, technical operations and anti-piracy businesses in order to maximize current and next-generation distribution scenarios. An industry leader since its inception, WBHEG oversees the global distribution of content through packaged goods (Blu-ray Disc and DVD) and digital media in the form of electronic sell-through and video-on-demand via cable, satellite, online and mobile channels, and is a significant developer and publisher for console and online video game titles worldwide. WBHEG distributes its product through third party retail partners and licensees, as well as directly to consumers through WBShop.com.

Tags: