Arca Glass og Fasade AS er ny WICONA-produsent

WICONA og Arca Glass og Fasade AS har nylig inngått en samarbeidsavtale hvor WICONA skal være deres systemleverandør av fasader, dører og vinduer i aluminium.

Arca Glass og Fasade AS er en nyoppstartet produsent og leverandør av fasader, dører og vinduer i aluminium, og tilbyr alt fra prosjektering til montering av WICONAs løsninger, lokalisert i Stavanger.Til sammen har de to gründerne mer enn 60 års erfaring innen glass- og aluminiumfaget.

«Både Arnold Kvalevåg og jeg har lang og god erfaring fra tidligere med WICONA som systemleverandør», sier Cathrine L. Selland, «og dette gjorde valget enkelt når vi nå har startet opp Arca Glass og Fasade AS.»

«Vi er veldig glade for at Cathrine L. Selland og Arnold Kvalevåg i Arca Glass og Fasade AS har valgt WICONA som systemleverandør», sier landssjef i Hydro Building Systems, Dag Ove Pettersen. «Det viser tillit, ikke bare til systemet Wicona, men også til distriktansvarlig selger, Frank Føleide. Vi er ytterst imponert over satsingen, og vi i WICONA ser frem til et godt og fremgangsrikt samarbeid», avslutter Dag Ove Pettersen.

Om oss

”Technik für Ideen” – Ideer blir virkelighet. WICONA er et av Hydro Building Systems markedsledende varemerker innen byggsystemer i aluminium. Gjennom årene har WICONA fått et solid fotfeste i det norske markedet. Varemerket er synonymt med unike og kreative prosjektløsninger til byggeindustrien. Våre fasader, vinduer, dører og skyvedørsløsninger finnes i mange prestisjetunge byggeprosjekter. WICONA er kvalitet og innovasjon. Våre produktløsninger kombinerer den høyeste ytelsen med funksjon og design, uten at det går utover den arkitektoniske friheten. Med vårt høyteknologiske produktsortiment, kunnskap og høye servicenivå er støtter vi byggeprosessen - fra idé til ferdig produkt. Det er ”Technik für Ideen”.

Sitater

Både Arnold Kvalevåg og jeg har lang og god erfaring fra tidligere med WICONA som systemleverandør.
Cathrine L. Selland