100 000 billigbilletter

Widerøe gir sine passasjerer billige flybilletter i julegave og legger ut over 100 000 lavprisbilletter. Det innebærer at du på samtlige direkteruter med Widerøe i Norge kan reise en vei for 375 kroner.

- Våre lavprisreiser har vi kalt ODD-billetter, billetten for deg som kan reise på "odde" tider når ikke alle andre reiser. Vi synes dette er smart av flere grunner. Passasjerene får rimeligere flyreiser, og vi får utnyttet flymateriellet vårt bedre, forteller informasjonssjef Siw Sandvik. Hun legger til at flere lavpristilbud vil være et viktig middel for å kunne fylle flyene bedre. Vi satser hardt på å finne frem til stadig bedre tilpassede pristilbud.

I desember la Widerøe ut ekstra mange ODD-billetter der reisen må foretas i januar og februar. Dette er lavprisbilletter for deg som kan fly til litt odde tider. ODD-billettene gjelder på Widerøes mange direkteruter i Norge og koster 375 kroner. Widerøe legger i samme periode også ut en rekke billigbilletter til sine utenlandsdestinasjoner. Dette gir en unik muligheten til en en shoppingtur til København, Aberdeen eller Newcastle med priser fra 550 kroner.

Widerøes ODD-billett vil være tilgjengelig på avganger med lavere etterspørsel. De rimelige ODD-billettene kan du få tak i hvis du er fleksibel i forhold til hvilke dager og tider du reiser. Hvis du ikke må fly på de mest populære avgangene, kan du spare mye på flyreiser i Norge. Det er et begrenset antall ODD-billetter tilgjengelige, så det er smart å være tidlig ute med bestillingen. Prisen inkluderer alle skatter og avgifter.