Direkte Bergen-Nord-Norge hele året

Sommerrutene Bergen-Tromsø og Bergen-Bodø er så populære at Widerøe fortsetter med direkteavganger på disse strekningene hele året.

- Rutene er et godt tilbud både for de som reiser i jobben mellom Vestlandet og Nord-Norge og for våre ferie -og fritidsreisende. Foruten å spare passasjerene våre for flybytte på vei til og fra Bergen, gir rutene også gode forbindelser til vårt omfattende rutenett i Lofoten og Vesterålen samt Troms og Finnmark. Det er hyggelig å kunne møte etterspørselen fra de reisende om flere direkteturer mellom Nord-Norge og Bergen, forteller informasjonssjef Siw Sandvik i Widerøe.

I sommerperioden 28. juni - 17. august vil Widerøe ha seks ukentlige direkteturer både på strekningen Bergen-Tromsø og Bergen-Bodø. Selskapet fortsetter deretter med helårsavganger fredag og søndag på Bergen-Tromsø, mens Bergen-Bodø vil bli fløyet søndag hele året og i tillegg lørdag om høsten og våren. Med en reisetid på bare om lag 2 timer og priser fra kr 691,- én vei, får våre kunder en rask og komfortabel tur i våre helt nye 78-seters Q400-fly.