Europeisk sølv til Widerøe

Widerøe ble i går kveld hedret med sølvplass i ERAs Airline of The year. Selskapet fikk prisen blandt annet for godt miljøarbeid og sikkerhetsvinningene som har kommet med det nye innflygningssystemet Scat-1.

- Det er en ære, og vi er stolte også med tanke på den formidable konkurransen som er mellom flyselskapene i Europa, forteller kommunikasjonsdirektør Richard Kongsteien i Widerøe.  ERA er organisasjonen som samler alle de regionale europeiske flyselskapene, og årlig gir de ut tre priser i Airline of the year-award. - Med dette sølvet har vi nå to sølv og to bronse av denne prisen, nå må vi gå for gull, sier Kongsteien.

Mer informasjon om prisen finner du på http://www.eraa.org/

For ytterligere informasjon kontakt informasjonssjef Silje Brandvoll, tlf 95714012.