Nå er hele Norge på salg

Widerøe gir sine passasjerer billige flybilletter i julegave og legger ut over 100 000 lavprisbilletter. Det innebærer at du på samtlige direkteruter med Widerøe i Norge kan reise én vei for 395 kroner.

- Med 100 000 lavprisbilletter tilgjengelig håper vi mange får muligheten til å kunne unne seg en ekstra tur i vintersesongen. Kanskje du vil besøke familie eller venner du ikke ser så ofte, eller unne deg en småbyweekend? En reise er dessuten en flott julegave til deg selv eller andre, forteller administrerende direktør i Widerøe Lars Kobberstad.

På wideroe.no legger Widerøe ut ekstra mange lavprisbilletter hvor reisen må foretas i januar og februar. 100 000 billetter til 395 kroner er lagt ut for salg og gjelder for Widerøes mer enn 40 destinasjoner i Norge. Widerøe vil også, for samme reiseperiode, legge ut en rekke billigbilletter til sine utenlandsdestinasjoner. Dette gir en unik muligheten til en shoppingtur til Aberdeen, Newcastle eller København med priser fra 550 kroner.

Widerøes lavprisbilletter vil være tilgjengelig på avganger med lavere etterspørsel. Er du fleksibel i forhold til hvilke dager og tider du reiser har du mange muligheter. Hvis du ikke må fly på de mest populære avgangene, kan du spare mye på flyreiser i Norge. De mest populære avgangene går først, så det lønner seg å være tidlig ute med bestillingen. Prisen inkluderer alle skatter og avgifter.

For ytterligerer informasjon kontakt kommunikasjonsdirektør Richard Kongsteien, tlf 95714011.

Tags: