To for én hos Widerøe

Betal for én, få billetter til to ut hele februar! Widerøe legger ut i alt 53 000 lavprisbilletter i perioden fra 25.januar til 28. februar. Tilbudet gjelder på alle selskapets direkteruter innenlands – og utenlands, og betyr altså at to personer reiser til prisen for en

Billettene kan bare bestilles på internett, og kun på selskapets eget nettsted , wideroe.no. Innenlands koster billetten 898,- kroner tur/ retur, og utenlands 1198,- kroner. - Bakgrunnen for tilbudet er at selskapet har en del ledig kapasitet i januar og februar. Derfor vil Widerøe gi våre reisende en sjanse til å reise ekstra billig til alle våre 40 reisemål i perioden. Vi forventer at disse billettene forsvinner fort, så det gjelder å være ute i god tid på wideroe.no for å sikre seg billetter til de beste avgangene. Valentinsdagen den 14. februar kan kanskje gi spesiell inspirasjon og idéer til noen av våre kunder? spør markedssjef i Widerøe, Robert Arvidsson. Billigbillettene, som gjelder på alle Widerøes direkteruter, kommer i tillegg til selskapets regulære lavpristilbud. Billettene selges fra og med i dag og frem til 6. februar, og gjelder kun tur/retur reiser. I tillegg må minimum to personer reise, og det gjelder ingen spesiell barnerabatt på akkurat dette tilbudet. Barn opp til 15 år vil i denne sammenheng behandles som voksne.