Widerøe først ute med iPhone-applikasjon

Bodø 26. november 2010. Widerøe har, som første flyselskap i Skandinavia, lansert iPhone applikasjon for sine kunder. Dette innebærer at alle som skal ut å reise, kan bestille flyreiser til hele verden fra sin iPhone.

Med den nye applikasjonen kan du bestille reiser med hundrevis av flyselskaper i tillegg til Widerøe og SAS. Andre funksjonaliteter applikasjonen muliggjør er innsjekking samt å sjekke om flyet er i rute.

-          Widerøe var ett av de første flyselskapene som etablerte sin egen nettside og vi synes derfor det er moro å konstantere, tross i at vi er relativt små, så klarer vi å slå de store teknologisk, forteller administrerende direktør i Widerøe, Lars Kobberstad.

Om du ønsker å bestille reise går du frem på samme måte som ved bestilling på wideroe.no. Du legger inn ditt kredittkortnummer og benytter dette som reisedokument. Reisekvitteringen mottar du på e-post. En bekreftelse på bestillingen, i form av referansenummer, blir sendt på SMS.

Så enkelt er det å komme i gang:

Gå til App-Store med din iPhone. Søk opp Widerøe og installer. Så er du i gang.