Widerøe var punktligst i Nord- Europa

Widerøe var det mest punktlige flyselskapet i Nord-Europa i januar. Selskapet ligger for tredje måned på rad helt i teten blant de mest punktlige selskapene. 85,8 prosent av alle Widerøes fly landet på eller før tidtabellen. Widerøe er også desidert best blant de hjemlige selskapene.

-Vi er svært stolte over å være i toppsjiktet blant Europas mest punktlige flyselskap. Dette bekrefter vårt løfte om å spare tid for kunden. Våre ansatte gjør en fantastisk jobb for å få flyene ut på rutetid, spesielt med tanke på de værutfordringene selskapet ofte har i vintermånedene, sier informasjonssjef i Widerøe, Siw Sandvik. Resultatene er gode eksempler på en imponerende omstilling i hele selskapet, som har ført Widerøe helt i Europatoppen. Widerøe var Europas mest punktlige flyselskap både i november og desember 2009. Selv om vinteren har slått til for fullt slår Widerøe også i januar 2010 alle andre flyselskaper hjemmehørende nord for Alpene med klar margin.