Wilo - ISH 2015 i Frankfurt

Årets ISH-messe ble gjennomført 10-14 mars, og var den 54`de i rekken. Denne gangen var den 2.600 m² store messen besøkt av totalt 198.000 besøkende. Antallet utstillere var 2.465 - som er det største antallet noensinne.

Wilo på ISH

Det var høy puls og mange besøkte Wilo`s 1.200 m² store utstilling for å snakke om pumper og pumpesystemer, og for å ta del av det seneste innen pumpeteknikk. Nyhetene var mange, og her er noen av de:

• Wilo-HiSewlift og -HiDrainLift: Minipumpestasjoner for transportering av avløpsvann med eller uten partikler
  • Wilo-HiMulti: Selvsugende vannforsyningspumpe med påbygget automatikk og höyeffektiv hydraulikk, finnes også i trykktank utførelse.
  • Wilo-Port: 600 og 800 mm pumpestasjoner som kommer med en rekke ulike pumpe- og automatikk løsninger slik som dagens WS løsning.
  • Wilo-Stratos PICO-Z: Høyeffektiv tappevannspumpe for middels store eiendommer.
  • Wilo-Stratos GIGA B, høyeffektiv sirkulasjonspumpe i blokk-utførelse
  • Wilo-Siflux: komplett prefabrikert og optimalt sirkulasjonssystem.

Teknisk informasjon og ytterligere beskrivelse av produktene finnes eller kommer innen kort tid til å finnnes tilgjengelig på www.wilo.no, ved spørsmål går det fint å henvende seg direkte til wilo@wilo.no alt. telefon +47 22 80 45 70.

Kontakt:

Svein Nilsen
Salgsdirektør – Country Sales Manager Norway

WILO Nordic
Stålfjæra 15, NO-0975 Oslo
Pb. 38 Kalbakken, NO-0901 Oslo

T  47 22 80 45 70
F  47 22 80 45 90
M  47 90 06 91 31
svein.nilsen@wilo.no
www.wilo.no

WILO Nordic er et datterselskap av den tyske pumpeprodusenten WILO SE. WILO SE er en ledende produsent av pumper og pumpesystemer innen varme, kjøle og klimateknikk, vannforsyning og håndtering av spill- og avløpsvann. Foretaket ble grunnlagt i 1872 av Louis Opländer, og er representert i mer enn 70 land i Europa, Amerika, Asia og Afrika og sysselsetter 7000 medarbeidere på verdensbasis. I 2012 utgjorde omsetningen 1.187,7 mill. Euro. I Norge har selskapet 16 medarbeidere og holder til i moderne lokaler på Kalbakken i Oslo.

Tags: