Wilo-Assistent – den nye smarte medhjelperen som alltid finnes for hånden

Med appen Wilo-Assistent sparer du både tid og penger.

Den inneholder smart og velutviklet verktøy som gjør at du raskt og smidig får tak på informasjon du etterspør når du ikke er på kontoret med tilgang til data eller trykksaker. Deler av informasjonen installeres etter nedlastningen, som gjør at mange verktøy også fungerer offline – så på den måten trenger du ikke bekymre deg for dårlig mottak eller internettilgang. Wilo-appen kan lastes ned kostnadsfritt fra App Store og Google Play.

Her er eksempler på verktøy i det omfattende innholdet:

• Interaktiv erstatningsinformasjon for pumper med den populære Wilo-Pumplotsen
  • Onlinekatalog med rask og ukomplisert tilgang til all produktinformasjon
  • Besparingskalkulator for el-kostnader og CO2-utslipp
  • Pumpedimensjonering med anbefaling om passende Wilo-pumpe

For flere spørsmål, vennligst ta kontakt med:
WILO Nordic
Asmund Nyberg
M: +47 941 44 188
E: asmund.nyberg@wilo.se

WILO Nordic er et datterselskap av den tyske pumpeprodusenten WILO SE. WILO SE er en ledende produsent av pumper og pumpesystemer innen varme, kjøle og klimateknikk, vannforsyning og håndtering av spill- og avløpsvann. Foretaket ble grunnlagt i 1872 av Louis Opländer, og er representert i mer enn 70 land i Europa, Amerika, Asia og Afrika og sysselsetter 7000 medarbeidere på verdensbasis. I 2012 utgjorde omsetningen 1.187,7 mill. Euro. I Norge har selskapet 16 medarbeidere og holder til i moderne lokaler på Kalbakken i Oslo.

Tags: