Hør kveldens Idol-opptredener i WiMP nå

Høstens andre finalerunde i Idol er i full gang på TV2, og kveldens bidrag fra deltagerne kan du allerede høre i WiMP. Ni deltagere er fortsatt med i kampen om å vinne konkurransen, og forrige uke hadde TV-sendingen over 600 000 seere. WiMP følger alle delfinalene i samarbeid med Universal Music, og WiMP-redaksjonen har laget en egen Idol-side med bidragene, originalene, spillelister fra deltagerne og ekstramaterial.

”I kveld har alle finalistene valgt låter som gjør seg godt i formatet, og de beviser virkelig at det i år er et høyt nivå i konkurransen. Vi er svært stolte av å presentere Idol-låtene i WiMP,” sier Sveinung Rindal i WiMP-redaksjonen.

Under finner du linkene til kveldens bidrag.

Henrik: http://wimp.no/album/9403524
Vegard:
Kirsti:
Isak:
Jenny: http://wimp.no/album/9403505
Marlen: http://wimp.no/album/9403528
Maria:
Bianca:
Fredrik: Ikke tilgjengelig ennå

Hele spillelista: http://wimp.no/playlist/72990772-d846-4c65-a4b7-8329ecc69faf

For å få en WiMP-spiller på din nettside med spillelista i, bruk følgende kode:

Låtene kan også lastes ned fra Platekompaniets/Telenors musikkbutikker i mp3. For den som ryker ut blir det en trøstepremie at låtene kan lastes ned gratis. http://mp3.platekompaniet.no/site/web3/view.ftl?page=Idol

WiMP-låtene er opptak av generalprøvene tidligere i uka.

For mer informasjon kontakt: Sveinung Rindal, WiMP-redaksjonen, tlf. 48253704, sveinung@wimp.no

WiMP er en norsk musikkstreamingtjeneste levert av Aspiro og Platekompaniet i samarbeid med Telenor. WiMP er fri for reklame, og er basert på betaling – for å sikre inntekter også til artister, rettighetshavere og plateselskap. WiMP legger vekt på å ha en aktiv og lokal redaksjon som blant annet produserer anbefalinger og spillelister. Det er også et mål å være best på norsk musikk. WiMP er tilgjengelig i ulike versjoner for datamaskin, mobil, nettbrett og nettverksradio. Les mer på www.wimp.no