Hør kveldens Idol-opptredener i WiMP nå

Åtte deltagere kjemper i kveld om tv-seernes stemmer i Idol på TV2. Kveldens bidrag kan du allerede høre i WiMP. I samarbeid med Universal Music følger WiMP Idol, og WiMP-redaksjonen har laget en egen Idol-side med bidragene, originalene, spillelister fra deltagerne og ekstramaterial.

Under finner du linkene til kveldens bidrag:

Vegard: Sweet Child Of Mine:  http://wimp.no/album/10213459
Marlen - Songbird: http://wimp.no/album/10213465
Kirsti - You've Got The Love: http://wimp.no/album/10213457
Maria - The Winner Takes It All: http://wimp.no/album/10213455
Henrik - Human: http://wimp.no/album/10212962
Fredrik - I Resign: http://wimp.no/album/10213467
Isak - Karma Police: http://wimp.no/album/10228954

Jenny - Another One Bites The Dust: http://wimp.no/album/10212964

Hele spillelista: http://wimp.no/playlist/68042e8c-fbb4-43a9-9239-b9276b30a331

For å få en WiMP-spiller på din nettside med spillelista i, bruk følgende kode:

Låtene kan også lastes ned fra Platekompaniets/Telenors musikkbutikker i mp3. For den som ryker ut blir det en trøstepremie at låtene kan lastes ned gratis. http://mp3.platekompaniet.no/site/web3/view.ftl?page=Idol

Originalene i WiMP: http://wimp.no/playlist/91d3333c-9101-4992-a499-26a27c40ef5f

WiMP-låtene er opptak av generalprøvene tidligere i uka.

For mer informasjon kontakt: Kristin Castillo Eldnes, IR- og informasjonssjef Aspiro, tlf. 90807389, kristin.eldnes@aspiro.com , Sveinung Rindal, WiMP-redaksjonen, tlf. 48253704, sveinung@wimp.no

WiMP er en norsk musikkstreamingtjeneste levert av Aspiro og Platekompaniet i samarbeid med Telenor. WiMP er fri for reklame, og er basert på betaling – for å sikre inntekter også til artister, rettighetshavere og plateselskap. WiMP legger vekt på å ha en aktiv og lokal redaksjon som blant annet produserer anbefalinger og spillelister. Det er også et mål å være best på norsk musikk. WiMP er tilgjengelig i ulike versjoner for datamaskin, mobil, nettbrett og nettverksradio. Les mer på www.wimp.no