Kveldens Idol-bidrag i WiMP nå

Sju deltagere er igjen i konkurransen om å vinne årets Idol på TV2. I kveld var det norsk tema, og deltagernes tolkninger kan du nå høre i WiMP. I samarbeid med Universal Music følger WiMP Idol, og WiMP-redaksjonen har laget en egen Idol-side med bidragene, originalene, spillelister fra deltagerne og ekstramaterial.

Under finner du linkene til kveldens bidrag:

Fredrik - Godmorgen Norge: http://wimp.no/album/10611807

Henrik - Fuglane Vett: http://wimp.no/album/10611815

Kirsti - Det vakreste som fins: http://wimp.no/album/10611811

Vegard - Splitter Pine: http://wimp.no/album/10611809

Jenny - Vårherres Klinkekule: http://wimp.no/album/10611813

Maria - Danse mi vise gråte min sang: http://wimp.no/album/10611805

Isak - Hjerteknuser: http://wimp.no/album/10611817

Hele spillelista: http://wimp.no/wweb/playlist/?playlist=00653cea-a556-40d2-892b-d19a494ef671

Låtene kan også lastes ned fra Platekompaniets/Telenors musikkbutikker i mp3. For den som ryker ut blir det en trøstepremie at låten kan lastes ned gratis. http://mp3.platekompaniet.no/site/web3/view.ftl?page=Idol

Originalene i WiMP: http://wimp.no/playlist/e1ae1bf6-5c27-42a5-a6f3-0b6350930c05

WiMP-låtene er opptak av generalprøvene tidligere i uka.

For mer informasjon kontakt: Kristin Castillo Eldnes, IR- og informasjonssjef Aspiro, tlf. 90807389, kristin.eldnes@aspiro.com , Sveinung Rindal, WiMP-redaksjonen, tlf. 48253704, sveinung@wimp.no

WiMP er en norsk musikkstreamingtjeneste levert av Aspiro og Platekompaniet. WiMP er fri for reklame, og er basert på betaling – for å sikre inntekter også til artister, rettighetshavere og plateselskap. WiMP legger vekt på å ha en aktiv og lokal redaksjon som blant annet produserer anbefalinger og spillelister. Det er også et mål å være best på norsk musikk. WiMP er tilgjengelig i ulike versjoner for datamaskin, mobil, nettbrett og nettverksradio. Les mer på www.wimp.no