Ny CFO til Zacco den 1. august 2011

Søren Morbitzer Christoffersen tiltrådte stillingen som CFO for Zacco Gruppen den 1. august og kommer til å arbeide fra Zaccos kontor i Hellerup (København). Han erstatter Annette Lindgreen.

Søren Morbitzer Christoffersen har siden 1997 innehatt ulike stillinger i A.P.Møller Maersk, senest som Global Head of Treasury, Tax, Accounting og CCO for Damco International A/S. Mesteparten av tiden i A.P.Møller Maersk jobbet Søren som CFO for Svitzer Group. Han har også jobbet for Xerox, TDC, Citibank og KPMG.

Søren har en M.Sc. in Economics & Business Administration fra Copenhagen Business School og er uteksaminert som autorisert revisor.

For ytterligere informasjon vennligst kontakt:
Hans-Bertil Håkansson, CEO, Zacco

Telefon: + 45 20 15 13 31 , e-post:  hans-bertil.hakansson@zacco.com

Zacco er Europas største konsulentvirksomhet innen immaterielle rettigheter, med 550 ansatte, hvorav mange er European Patent, Trademark og/eller Design Attorney. Zacco dekker alle tekniske og juridiske områder innen immaterielle rettigeheter og bistår klienter med teknisk, juridisk og strategisk rådgivning, herunder konflikthåndtering og rettsbehandling. I tillegg til bistand med beskyttelse av immaterielle rettigheter tilbyr Zacco også sine klienter strategisk rådgiving med sikte på å øke deres konkurransefortrinn gjennom en profesjonell utnyttelse av disse rettigheter. Zacco har tolv kontor i fem europeiske land (Danmark, Sverige, Norge, Tyskland og Nederland). Besøk www.zacco.com for nærmere opplysninger.

Om oss

Zacco er et av Europas største fullserviceselskaper innen immaterielle rettigheter. Vi bistår klienter med teknisk, juridisk og strategisk rådgivning, herunder konflikthåndtering og rettslig bistand. I tillegg til bistand med beskyttelse av immaterielle rettigheter tilbyr Zacco også sine klienter strategisk rådgiving med sikte på å øke deres konkurransefortrinn gjennom en profesjonell utnyttelse av disse rettighetene. Zacco dekker alle tekniske og juridiske områder innen immaterielle rettigheter. Mange av Zaccos konsulenter er European Patent, Trademark og/eller Design Attorneys. Zacco har ca 500 medarbeidere och kontor i Norge, Danmark, Sverige, , Tyskland og Nederland. Du finner mer informasjon på www.zacco.com.