Ny Managing Director til Zacco Netherlands

Mark Meijer ble nylig utnevnt til Managing Director for Zaccos nederlandske virksomhet, Zacco Netherlands, og vil arbeide fra vårt kontor i Amsterdam. Mark tar over etter Steffen Moldow som har vært konstituert Managing Director siden september 2011, og vil også være en del av Zaccos konsernledelse.

Mark Meijer kommer senest fra Boyden - Global Executive Search, der han jobbet som partner og var ansvarlig for en rekke oppdrag innen interimledelse. Før han begynte hos Boyden, arbeidet Mark som Managing Director i Elan Computing Ltd, og hans erfaring inkluderer også arbeid i andre konsulentfirma, slik som Gartner Inc og Resource Global Professionals.

"Vi er veldig glade for at Mark Meijer har sluttet seg til Zacco. Marks omfattende erfaring fra ledende konsulentvirksomheter i et internasjonalt miljø vil være svært verdifull for oss på vår vei mot å bygge en fremgangsrik IP-virksomhet i Benelux-området. Mark er en dynamisk person og en sterk teamutvikler, og vi er overbevist om at han er rett person for oss for å lede Zacco inn i fremtiden i Nederland", sier Hans-Bertil Håkansson, konsernsjef Zacco.

For ytterligere informasjon vennligst kontakt:
Hans-Bertil Håkansson, konsernsjef, Zacco

Telefon: 45 20 15 13 31, e-post: hans-bertil.hakansson@zacco.com

Zacco er Europas største konsulentvirksomhet innen immaterielle rettigheter, med 550 ansatte, hvorav mange er European Patent, Trademark og/eller Design Attorney. Zacco dekker alle tekniske og juridiske områder innen immaterielle rettigeheter og bistår klienter med teknisk, juridisk og strategisk rådgivning, herunder konflikthåndtering og rettsbehandling. I tillegg til bistand med beskyttelse av immaterielle rettigheter tilbyr Zacco også sine klienter strategisk rådgiving med sikte på å øke deres konkurransefortrinn gjennom en profesjonell utnyttelse av disse rettigheter. Zacco har tolv kontor i fem europeiske land (Danmark, Sverige, Norge, Tyskland og Nederland). Besøk www.zacco.com for nærmere opplysninger.

Sitater

Vi er veldig glade for at Mark Meijer har sluttet seg til Zacco. Marks omfattende erfaring fra ledende konsulentvirksomheter i et internasjonalt miljø vil være svært verdifull for oss på vår vei mot å bygge en fremgangsrik IP-virksomhet i Benelux-området. Mark er en dynamisk person og en sterk teamutvikler, og vi er overbevist om at han er rett person for oss for å lede Zacco inn i fremtiden i Nederland.
Hans-Bertil Håkansson, Konsernsjef Zacco