• ZAGG/

InvisibleShield lanserer Glass+ VisionGuard til Apple iPhone Xs, iPhone Xs Max og iPhone XR

Report this content

Glass+ VisionGuard beskytter øynene mot blått høyenergilys uten å forvrenge farger eller skarphet

InvisibleShield, som er verdensledende innenfor skjermbeskyttelse og som er et ZAGG-selskap, lanserer Glass+ VisionGuard til Apples nye iPhone Xs, iPhone Xs Max og iPhone XR. VisionGuard er utstyrt med effektiv EyeSafe-teknikk, som filtrerer bort deler av det skadelige, blå høyenergilyset fra skjermen, men som samtidig beholder fargene og skarpheten.

Bruken av digitale enheter øker, noe som gjør at vi i stadig større grad utsettes for blått høyenergilys. Blått høyenergilys er slitsomt for øynene, og forårsaker tørre og irriterte øyne, søvnproblemer, dårligere syn og for tidlig aldring av øynene, spesielt hos barn.

I følge Nielsen bruker en gjennomsnittlig voksenperson mer enn 9 timer per dag foran en skjerm. I følge Vision Council blinker et menneske gjennomsnittlig 18 ganger per minutt. Når vi ser på digitale billedskjermer reduseres blinkefrekvensen, noe som forårsaker tørre, kløende og irriterte øyne – symptomer på at øynene har blitt overanstrengte. Blått høyenergilys trenger dypere inn i øyet, noe som kan gi skader på netthinnen. Forskning viser at det finnes en kobling mellom blått lys og langsiktige synsproblemer, f.eks. aldersforandringer i den gule flekken (makuladegenerasjon) samt grå stær, som er vanlige årsaker til nedsatt syn.

Glass+ VisionGuard – med et effektivt EyeSafe-lag – filtrerer bort billedskjermens skadelige høyenergilys, og man får den kraftfulle beskyttelsen som InvisibleShield er blitt kjent for. Ion Matrix™-teknikken forsterker Glass+ VisionGuard på molekylnivå, men bevarer samtidig skjermens glasslignende følelse og gir en heldekkende beskyttelse med utmerkede berøringsfunksjoner og skarphet.

– Vi bruker mobile enheter i nesten alle livssituasjoner: vi sender tekstmeldinger til nære og kjære, svarer på e-poster på jobb, bruker sosiale medier og konsumerer underholdning. Det at vi bruker så mye tid foran skjermer, går ut over øynene våre. InvisibleShield Glass+ VisionGuard er utformet for å filtrere bort skadelig blått lys uten å påvirke farge og skarphet, sier Gavin Slevin, General Manager i ZAGG International.

Glass+ VisionGuard inngår i et komplett utvalg av InvisibleShield-skjermbeskyttelse til iPhone X, Xs, iPhone Xs Max og iPhone XR, inkludert nye InvisibleShield Glass+ Anti-Glare, med en matt overflate som forhindrer lysrefleksjon mot skjermen og samtidig gir et solid fingeravtrykksfritt lag. Det nye InvisibleShield-sortimentet omfatter også skjermbeskyttelsene HD Ultra, Glass Curve, Glass+ og Glass+ Privacy i tillegg til 360 Protection Case og Case-bundling.

For mer informasjon om hele vårt skjermbeskyttelsessortiment til nye iPhone X, besøk www.InvisibleShield.com.

Pris og tilgjengelighet
Skjermbeskyttelsen Glass+ VisionGuard blir tilgjengelig hos forhandleren Elkjøp i oktober, samt hos utvalgte forhandlere senere i høst til prisen 349 kroner.

Disse skjermbeskyttelsene er også tilgjengelige denne måneden på InvisibleShield.com samt til iPhone Xs, iPhone Xs Max og iPhone XR hos utvalgte forhandlere:

• Glass+ Anti-Glare - 349 kroner.
  • HD Ultra - 199 kroner.
  • Glass Curve - 349 kroner.
  • Glass+ - 249 kroner.
  • Glass+ Privacy - 349 kroner.
  • 360 Protection Case - 199 kroner.
  • 360 Protection Glass og Case-bundling - 499 kroner.

Produktvideo Glass+ VisionGuard

Pressebilder

Garanti
Som alltid dekkes InvisibleShields skjermbeskyttelse av en bransjeledende begrenset livstidsgaranti, noe som innebærer at vi erstatter skjermbeskyttelsen om den går i stykker eller slites ut i løpet av enhetens levetid. Du kan finne mer informasjon på ZAGG.com. Med mer enn 165 millioner solgte skjermbeskyttelser verden over, er InvisibleShield den mestselgende skjermbeskyttelsen for smarttelefoner i USA. InvisibleShield er blitt bransjestandarden for skjermbeskyttelser.

For mer informasjon og testeksemplar, vennligst kontakt:

Om InvisibleShield
InvisibleShield er en verdensledende aktør innenfor skjermbeskyttelse med over 165 millioner solgte skjermbeskyttelser over hele verden. Gjennom sine førsteklasses, militært klassifiserte skjermbeskyttelser gir InvisibleShield kundene muligheten til å bruke enhetene sine uten å bekymre seg for ripede, sprukne eller knuste skjermer. InvisibleShield er basert i Utah og har avdelinger i USA, Irland og Kina. InvisibleShield-produktene er tilgjengelige over hele verden og finnes hos ledende forhandlere.

Om ZAGG Inc
ZAGG Inc (NASDAQ: ZAGG) er en global leder innenfor tilbehør og teknikk som muliggjør en mobil livsstil. Selskapet har en prisbelønnet produktportefølje som inkluderer skjermbeskyttelser, løsninger for strømforsyning, mobile tastaturer, sosial teknologi og individuelle lydløsninger, og selges under varemerkene ZAGG, mophie, InvisibleShield, samt IFROGZ. ZAGG har avdelinger i USA, Irland og Kina. For mer informasjon kan du besøke selskapets nettsider: www.zagg.com og www.mophie.com

KILDER

Tags: