66% av hotellgjestene bruker ikke utsatt betaling som er gratis

Med Zleeping Hotels (eid av Braganza), en hotellbestillings portal på nettet, er det mulig å betale for bestillingen så sent som fem* dager før avreise. Likevel, 66% velger å betale direkte, ifølge Zleeping Hotels egne reservasjonsstatistikker. Dette til tross for det faktum at utsatt betaling ikke krever et depositum eller rentegebyrer. Pressekontakt Eva Karlsson tror at årsaken kan vӕre sikkerheten av å ha betalt reisen og frykten for ytterligere avgifter.

Betal senere uten avdrag eller renter

Når et hotellopphold blir bestilt har du mulighet til å utsette betalingen inntil fem* dager før den faktiske datoen for avreise. Likevel, ifølge Zleeping Hotels egen reservasjonsstasistikk velger bare litt over 33% av gjestene å betale for reisen sin senere.

To-tredjedeler gjør snarere det motsatte og har en betydelig sum penger utestående for en lang tid. Dette til tross for det faktum at ingen avdrag kreves og at utsatt betaling er helt rentefritt.

Spar penger for din drømmeferie og betal senere

Vi er en dynamisk betsillingsportal og vi forsøker å tilpasse våre gjester. Betal for bestillingen din på et senere tidspunkt er en mulighet til å spare penger for en levende drøm. Bestill, begynn å drøm og spar til turen – i stedet for å betale for alt umiddelbart. Hvorfor denne muligheten ikke brukes kan komme av en rekke årsaker – folk vil vӕre sikre på at reisen er betalt, de ønsker å bli overbevist om at de har råd til det. Eller frykten for ekstra kostnader kan ligge til grunn; gjestene tror ganske enkelt at dette er gjenstand for renter eller at depositum kreves, sier Eva Karlsson, Pressekontakt Zleeping Hotels.

* Betaling for en bestilling må gjøres fem dager før avreise til en bydestinasjon, og ti dager før en stranddestinasjon.

Fakta zleepinghotels.com (Et datterselskap til Braganza Group.)

* Tilbyr over 30,000 hoteller på mer enn 1 500 destinasjoner i over 120 land på bestilling.

* Reisefelleskap med personlig profil gir muligheten til å forme innholdet for å passe individuelle preferanser.

* Gir et kraftig, personlig søk med mulighet for gjestene til å filtrere, kategorisere og sortere deres søk etter sine egne betingelser

* Omfatter tjenestene til en ’ZleepAdvisor’ hvor gjestene evaluerer oppholdet og blir inspirert til ny opplevelser gjennom andre gjesters evalusjon av hoteller og destinasjoner

* Mye plass til kommunikasjon og dialog ved hjelp av omfattende tilstedevӕrelse gjennom sosiale medier

*  Mulighet for gjestene til å tjene Zleeping Dollars gjennom aktivitet og deltakelse på zleepinghotels.com, en global valuta som brukes for å oppnå rabattbestillinger

* Zleeping Hotels Web support er åpen 24 timer i døgnet

* Tilbyr gjestene den unike avbestillings muligheten: Total – Avbestilling (uansett årsak vil du få pengene tilbake).

Kilde: Zleeping Hotels

Eva Karlsson, Information Manager, eva.karlsson@zleepinghotels.com, Tel +47 21543214

Reg.nr. FL-0002.361.084-1 • E-mail info@zleepinghotels.com • www.zleepinghotels.no • www.facebook.com/zleepinghotels.no • www.facebook.com/guestofhonour •www.twitter.com/zleeping_no • blog.zleepinghotels.no

Quick facts

Velg og bestill blant 30 000 hoteller i mer enn 1500 destinasjoner i over 120 land! Du bestemmer når du vil dra, hva du ønsker å oppleve, og hvor lenge du ønsker å bo.
Tweet dette