• Zleeping Hotels/

Zleeping Hotels blir lansert i seks nye land før slutten av året: Russland, Tyskland, Portugal, Polen, Italia og Kina

Den positive trenden for bestillingsportalen Zleeping Hotels fører til nye markedsmuligheter. Portalen utvider med nettsteder i totalt 6 nye språk: russisk, italiensk, tysk, portuisisk, polsk og kinesisk. Først ute er det russiske nettstedet, som ble lansert 1.oktober 2012. De øvrige landene er anslått til å åpne innen 31.desember 2012.

"Russland er et viktig potensielt marked for oss, kanskje fordi vi vi har allerede merket en økning i antall bestillinger derfra gjennom vårt .com område, " sier Maria Åtting, nyutnevnt administrerende direktør i Zleeping Hotels. "Etter Russland åpner vi Kina og deretter de resterende områdene vil bli åpnet suksessivt. Dette betyr at Zleeping Hotels vil operere i 12 markeder på slutten av året."

Før lanseringen gjennomføres, er det gjort endringer på indekssiden av nettsiden for å kunne tilpasse seg kundens behov. "Vi har endret på oppsettet på siden for å gjøre den mer brukervennlig, " sier Maria. "Vi har også forbedret søkefunksjonen for å hjelpe kundene så de enklere kan finne det de leter etter. I tillegg vil det bli en ny VIP logg inn for de som ønsker å opprette en konto og kunne dra nytte av vårt bonussystem, Zleeping Dollars".

Maria Åtting ble utnevnt Zleeping Hotels' nye AD 1.juli 2012. Maria har tidligere jobbet for søsterselskapet SunHotels, der hun var en av selskapets ledende ansatte. En av Marias tidligere kolleger beskriver henne som en "karriere-orientert og fokusert kvinne med en fargerik personlighet og sprudlende energy". Som AD i bestillingsportalen Zleeping Hotels har hun som et av sine mål å "doble salget innen utgangen av året". Men privat, har familien høyeste prioritet, for 37-åringen Maria som kombinerer sin karriere med rollen som mor til tre barn.

Maria Åtting, admdirektør for Zleepinghotels.com

Fakta zleepinghotels.com (Et datterselskap til Braganza Group.)

* Tilbyr over 30,000 hoteller på mer enn 1 500 destinasjoner i over 120 land på bestilling.

* Reisefelleskap med personlig profil gir muligheten til å forme innholdet for å passe individuelle preferanser.

* Gir et kraftig, personlig søk med mulighet for gjestene til å filtrere, kategorisere og sortere deres søk etter sine egne betingelser

* Omfatter tjenestene til en ’ZleepAdvisor’ hvor gjestene evaluerer oppholdet og blir inspirert til ny opplevelser gjennom andre gjesters evalusjon av hoteller og destinasjoner

* Mye plass til kommunikasjon og dialog ved hjelp av omfattende tilstedevӕrelse gjennom sosiale medier

*  Mulighet for gjestene til å tjene Zleeping Dollars gjennom aktivitet og deltakelse på zleepinghotels.com, en global valuta som brukes for å oppnå rabattbestillinger

* Zleeping Hotels Web support er åpen 24 timer i døgnet

* Tilbyr gjestene den unike avbestillings muligheten: Total – Avbestilling (uansett årsak vil du få pengene tilbake).

Eva Karlsson, informasjonsansvarlig eva.karlsson@zleepinghotels.com

Reg.nr. FL-0002.361.084-1   www.zleepinghotels.no   www.facebook.com/zleepinghotels.no   www.twitter.com/zleepinghotels.no

Quick facts

Velg og bestill blant 38 000 hoteller i mer enn 1500 destinasjoner i over 120 land! Du bestemmer når du vil dra, hva du ønsker å oppleve, og hvor lenge du ønsker å bo.
Tweet dette