Zleeping Hotels fortsetter å styrke sin markedsposisjon takket vӕre nye samarbeidsavtaler

Zleeping Hotels bestillingsportal (eies av Braganza) tredobler omsetningen etter at et nytt, lettvint integrert system av partnere blir lansert. Det nye systemet gjør at hver partner har tilgang til en personlig Zleeping portal. Ved hjelp av et kontrollpanel kan partene lett få oversikt over bestillinger gjort fra den personlige nettsiden. Takket vӕre det nye transparente systemet er Zleeping Hotels partnere alltid klar over hva som har blitt solgt, og kan kreve den tilsvarende kommisjonen. Partnere kan vӕre store eller små bedrifter eller enkeltpersoner med sin egen blogg eller nettside som ønsker å tilføye verdi til sine eksisterende tilbud.

De fleste bedriftene i reisebransjen tilbyr en form for samarbeid, men dette er vanligvis en komplisert og tidkrevende prosess som vanligvis er rettet mot bedrifter. Etter 10 måneder på markedet tilbyr Zleeping Hotels nå både bedrifter og enkeltpersoner med sin egen blogg eller nettside en mulighet for samarbeid. Partnerskapet innebӕrer at Zleeping Hotels tilbyr sine partnere bannere som de publiserer på deres hjemmeside eller blogg. Når de besøkende på nettsiden klikker på banneret blir de omdirigert til en personlig Zleeping portal. Portalen har sin egen kontrollpanel, som viser antall bestillinger som er fullført gjennom den personlige siden. Dette gjør det enkelt å kontrollere bestillinger og opptjent kommisjon.

-Vi hevder at dette utgjør en fordelaktig posisjon for alle parter, både for oss og våre partnere, ved å samarbeide for å få stor avkastning på markedet. Vi inviterer både bedrifter og enkeltpersoner til å samarbeide. Dette betyr etter å ha gjennomgått en mindre analyse, at nesten alle med blogg eller nettside kan begynne å selge vårt utvalg av bestillingsalternativer, sier Eva Karlsson, Informasjonssjef for bestillingsportalen.

Fordeler med partnersystemet:

Åpenhet i forhold til bestillinger og trafikk.
Høy fortjeneste, fra 10% (brutto) av salget.
Mulighet til å kreve kommisjon direkte fra kontoen.
Ingen krav om minimum salg.
Ingen krav om minimum trafikk.
Uten forhånds investeringer (vi gir de bannerrne som trengs for å starte samarbeidet).

Krav

Har online aktiviteter (nettside eller blogg).

Fakta Zleeping Hotels.no:

Tilbyr over 30.000 hoteller på mer enn 1500 destinasjoner i over 120 land • Reisesamfunn med en personlig profil som gjør det mulig å forme oppholdet tilpasset individuelle ønsker • Gir kunder kontroll, mulighet til personlig søk ved å filtrere, kategorisere og sortere i jakten på å oppnå sine mål for oppholdet • Inkluderer tjenesten ZleepAdvisor der gjestene skriver anmeldelser av oppholdet og man blir inspirert til nye opplevelser gjennom andre gjester anmeldelser av hoteller og reisemål • tilbyr rom for kommunikasjon og dialog gjennom sosiale medier • Gir  gjester mulighet for å tjene Zleeping Dollars gjennom aktivitet og deltakelse på zleepinghotels.com, en global valuta som brukes til å oppnå rabatt på bestillinger • Zleepinghotels Web support er åpen 24 timer i døgnet • tilbyr gjestene den unike avbestillingsbeskyttelsen: Total - Avbestilling fra 10 € / voksen.

Eva Karlsson, Information Manager, eva.karlsson@zleepinghotels.com, Tel +47 21543214

Reg.nr. FL-0002.361.084-1 • E-mail info@zleepinghotels.com www.zleepinghotels.nowww.facebook.com/zleepinghotels.no • www.facebook.com/guestofhonour •www.twitter.com/zleeping_no •http://blog.zleepinghotels.no

Quick facts

Med Zleeping Hotels, har du muligheten til å velge mellom og bestille hvilket som helst av mer enn 30,000 hoteller på mer enn 1500 destinasjoner i over 120 land.
Tweet dette