Fritidsresor förlänger återigen avtalet

Fritidsresor ger 2Entertain förnyat förtroende genom att förlänga avtalet och 2015 firar man 10 år av samarbete. Avtalet innebär att 2Entertain levererar all under-hållning till Fritidsresors Blue Village-anläggningar på 12 olika destinationer. Det förnyade avtalet löper till den sista april 2016.

2Entertain har sedan 2006 ansvaret för att skapa, producera och genomföra såväl shower som övrig underhållning på Fritidsresors Blue Village-anläggningar och nu har parterna tecknat ett förnyat avtal som löper fram till 30 april 2016.

- Vi är stolta över att få fortsatt förtroende att leverera underhållningen till marknadens ledande rese-arrangör och att vi nästa år firar 10-års jubileum av samarbetet med Fritidsresor känns stort. Vi har ett mycket skickligt och rutinerat team av projektledare som ansvarar för hela uppdraget och vi är redan i full gång med både planering och auditions för kommande sommarsäsong, säger en mycket nöjd Bosse Andersson, Executive Producer på 2Entertain.

Det förnyade avtalet löper från april 2015 till april 2016 och omfattar 12 destinationer. Omsättningen uppgår till ca 21,5 miljoner kronor.

För mer information:
Bosse Andersson, Executive Producer, 2Entertain
Tel: 0705-51 70 03, bosse.andersson@2entertain.com

2E Group - en av de ledande aktörerna inom upplevelseindustrin i Skandinavien - skapar levande underhållning och meningsfulla möten för såväl privatpersoner som företagskunder. I koncernen ingår 2Entertain, Hansen, Showtic samt Wallmans Nöjen. 2E Group har 10 egna arenor och bedriver e–handel genom SHOWTIC.se. Inom koncernen skapas upplevelser och möten för mer än 1,8 miljoner gäster varje år.

2E Group har kontor i Stockholm, Göteborg, Oslo, Växjö och Falkenberg och är listat på First North med Remium som Certified Adviser.