3nine deltar på IMTS i Chicago

Report this content

IMTS äger rum mellan den 13-18 september och är en av de större mässorna för den tillverkade industrin. Här kommer teknologier från hela världen mötas och jämföras och utvärderas.

I monter E5257 kommer vi demonstrera vår oljedimavskiljare ”Lina” under hela mässan. Om du söker innovativa lösningar inom verkstadsindustrin för just separering och återvinning av oljedimma, ska du defenitivt besöka vår monter. Du kommer ha möjlighet att se hur vår oljedimavskiljare fungerar på plats samt uppleva de fördelar som denna oljedimavskiljare erbjuder.

3nine Inc söker också aktivt efter nya partners, så som agenter och distributörer, för att täcka nya distrikt i USA. Kom gärna förbi vår monter om du tror ett samarbete med 3nine skulle vara intressant.

Läs mer om IMTS 2010 här (http://www.imts.com)

Tel: 46 (0) 8-601 35 40, Fax 46 (0) 8-601 35 41,
E-mail: info@3nine.comPostadress: Box 1163, SE-131 27 Nacka Strand

3nine är ett svenskt teknikutvecklingsbolag som utvecklar lösningar för rening av processluft. Den revolutionerande tekniken som är baserad på centrifugalseparering, möjliggör en extremt hög reningsgrad i ett mycket kompakt format. Till skillnad från traditionella tekniker, är 3nines avskiljare förknippade med ett minimum av underhåll.