Högtryck på Tekniska i år!

Report this content

​Nu är Tekniska Mässan över och summering och uppföljning tar över. Att döma av besöket i montern har mässan varit en lyckad satsning.

22 017 besökare på Tekniska Mässan 2010 vilket föranledde till högtryck även i 3nines monter. Bra, bättre bäst! Det var länge sedan så många hade så glada omdömen att dela med sig av som under årets Tekniska Mässa!

”Det har varit sådan fart i montern så timmarna bara rusar förbi. Otroligt bra dagar” säger Staffan Wiklund försäljningsansvarig för 3nine Skandinavien. Många besökare intygade att det var en bra mässa och träffpunkt för att möta nya leverantörer på.

"Att möta presumtiva kunder i montern är ett bra tillfälle att visa hur fördelaktig vår teknologi är, hur 3nines oljedimavskiljare fungerar och för att informera om hur vi hjälper andra företag att öka lönsamheten med moderna miljöprodukter", fortsätter Staffan Wiklund som berättar att kommande veckor är inbokade för besök hos de nya mässkontakterna.

"Mässor är generellt bra tillfälle att träffa både presumtiva kunder, gamla kunder och samarbetspartners" fortsätter Staffan som definitivt är nöjd med mässan. "Många företag har inriktat sig på omställning under lågkonjukturen och har under tiden valt att rusta sin anläggning i moderna miljöförbättrande produkter för den uppgång som många nu börjar uppleva i sin vardag. Vi ser mycket positivt på framtiden och de indikationer som vi fått nu under mässan stärker vårt företags position på marknaden" avslutar Staffan Wiklund.

3nine tog även emot ungdomsgrupper genom Ungdomsprojektet. Nyfikna gymnasieelever fick höra René Osterman berätta hur vi hjälper företag inom metallindustrin att rena sin verkstadsluft på ett ekonomiskt och effektivt sätt

Tel: 46 (0) 8-601 35 40, Fax 46 (0) 8-601 35 41,
E-mail: info@3nine.comPostadress: Box 1163, SE-131 27 Nacka Strand

3nine är ett svenskt teknikutvecklingsbolag som utvecklar lösningar för rening av processluft. Den revolutionerande tekniken som är baserad på centrifugalseparering, möjliggör en extremt hög reningsgrad i ett mycket kompakt format. Till skillnad från traditionella tekniker, är 3nines avskiljare förknippade med ett minimum av underhåll.

Taggar: