A3 ger kunder möjligheten att uppleva mer tillsammans genom bredband och mobiltelefoni.

IT- och telekombolaget A3 lanserar ett samarbete med SAS EuroBonus som möjliggör för A3’s nya och befintliga kunder att få EuroBonus Extrapoäng genom att teckna abonnemang på bredband eller mobiltelefoni.

- Det känns jättekul att kunna erbjuda möjligheten att samla till den där drömresan genom att vara kund till oss. Vi strävar efter att erbjuda stabila och pålitliga it- och telefontjänster så att våra kunder får tid till annat, som tex att resa och umgås med sina nära och kära, säger Henrik Nilsson, vVD och chef för privatmarknaden på A3

Total 28 000 EuroBonus Extrapoäng kan en kund belönas med genom att köpa en ny iPhone med abonnemang och en snabb fibertjänst. En viss del av poängen betalas ut som välkomstbonus och en därefter varje månad under abonnemangstiden.

- Vi har märkt att EuroBonus vuxit i styrka de senaste åren och är nu ohotat det största lojalitetsprogrammet i Sverige med närmare 2 miljoner kunder och en massa väldigt aktiva medlemmar som letar efter den här typen av erbjudanden. Därför känns det som ett smart val som våra kunder kommer uppskatta och samtidigt helt i linje med vad vi kallar ”Livskvalitet i en digital värld”, säger Johan Hellström vd för A3.

För mer information och detaljer kring erbjudandet, se eurobonus.a3.se

För ytterligare information:

A3
Johan Hellström, CEO
Mobil:                +46 (0)70 656 77 90
E-post:              johan.hellstrom@a3.se

Om A3
A3 är en helhetsleverantör inom telekom och IT med huvudkontor i Umeå. A3 bildades 2017 och är resultatet av ett samgående mellan bredbands- och telekomföretagen AllTele och T3, samt IT-konsultföretagen Delegate och IT Total Västernorrland. Tillsammans kan vi med A3 erbjuda ett komplett utbud av kommunikationstjänster till privatkunder och företag, och moderna IT-lösningar för det digitala kontoret.