• AAK AB/

AAK bjuder in till telefonkonferens för investerare, analytiker och media den 17 juli 2017

I anslutning till att AAK publicerar sin delårsrapport för andra kvartalet 2017, hålls en press- och analytikerkonferens via telefon, måndagen den 17 juli klockan 13:00 lokal tid. Konferensen kommer att ledas av AAK:s finansdirektör och tillförordnade VD, Fredrik Nilsson.

Registrering:
För att delta i konferensen, vänligen klicka på registreringslänken under fliken Investor på vår hemsida, www.aak.com. Fyll i registreringssidan och välj vilket land du kommer att ringa från. Varje deltagare kommer att bli tilldelad ett telefonnummer, en deltagar-pin, en konferens-pin och instruktioner om hur dessa ska användas. Av säkerhetsskäl ber vi dig att inte lämna uppgifterna vidare till någon annan. Alla deltagare måste registrera sig individuellt.

För att delta i konferensen ringer du in på det tilldelade numret senast klockan 12:55 lokal tid den 17 juli 2017. Presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt under fliken Investor på företagets hemsida, www.aak.com.

Delårsrapporten för andra kvartalet 2017 publiceras den 17 juli 2017 klockan 10:20 lokal tid.

Finansdirektör och tf. VD

Informationen lämnades för offentliggörande den 10 juli 2017, kl. 09:50 lokal tid.