Ordförande i Abelco Investment Group AB (publ) har fredagen den 7 december 2018 köpt 750.000 aktier i Abelco.

Kenneth Arnström, Styrelseordförande i Abelco Investment Group AB (publ) [Abelco], har fredagen den 7 december 2018 köpt 750.000 aktier i Abelco, till kursen 0,058 kr per aktie. Transaktionen har skett på marknadsplatsen NGM och har rapporterats till Finansinspektionen i enlighet med gällande regelverk.

Sven Hattenhauer, VD
E-post: sven.hattenhauer@abelco.se
Telefon: +46 72 303 71 00

Denna information är sådan information som Abelco Investment Group AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 7 december 2018.