Acando bjuder in till press- och analytikerträff Q1 2018

Med anledning av offentliggörandet av Acandos delårsrapport för januari – mars 2018 bjuder företaget in till press- och analytikerträff tisdagen den 8 maj klockan 09.00 på företagets kontor, Vasagatan 16, Stockholm.

Acandos CEO Carl-Magnus Månsson och CFO Anneli Lindblom presenterar delårsrapporten januari – mars 2018. Efter presentationen finns Carl-Magnus Månsson och Anneli Lindblom tillgängliga för frågor. Delårsrapporten offentliggörs klockan 08.00 tisdagen den 8 maj 2018.

Anmälan till Lotta Trulsson, via e-post: lotta.trulsson@acando.com eller på telefon 073-082 55 75.

Anneli Lindblom, CFO Acando AB, tel. 08-699 70 00.

Acando är konsultbolaget som med lika delar teknisk spetskompetens och insikt i mänskliga beteenden - innoverar, effektiviserar och mobiliserar organisationer till hållbar förändring. Koncernen har cirka 1900 anställda fördelade på fem länder. Acando omsatte över 2,4 miljarder kronor 2017 och är noterat på Nasdaq Stockholm.

Acando är konsultbolaget som med lika delar teknisk spetskompetens och insikt i mänskliga beteenden - innoverar, effektiviserar och mobiliserar organisationer till hållbar förändring. Koncernen har cirka 2000 anställda fördelade på fem länder. Acando omsatte över 2,4 miljarder kronor 2017 och är noterat på Nasdaq Stockholm. Ticker: ACAN www.acando.se