Acando med på ledande ICT-företags Preferred Supplier List

Acando har vunnit ett ramavtal för managementkonsult-tjänster hos en multinationell leverantör av informations- och kommunikationsteknologi (ICT) och hamnar därmed på företagets Preferred Supplier List. Acando är ett av 10 konsultbolag som är med på listan globalt.

Acando har en lång erfarenhet av ICT-branschen och förstår dess betydelse för samhället. Med över 20 års erfarenhet, som sträcker sig från strategisk rådgivning till utförande, ser Acando ICT-branschen som en möjliggörare för den digitaliserade världen.

- Vi är väldigt glada över att meddela att vi valts som en av få föredragna leverantörer för managementkonsult-tjänster, globalt hos ett av de ledande ICT-företagen, säger Eva Fyrberg, Key Account Manager på Acando.

Anna Ohlsson, Head of Marketing and Communications, +46 (0)70 413 4179, anna.ohlsson@acando.com
Eva Fyrberg, Key Account Manager Acando, +46 (0)73 558 1408, eva.fyrberg@acando.com

Acando är konsultbolaget som med lika delar teknisk spetskompetens och insikt i mänskliga beteenden - innoverar, effektiviserar och mobiliserar organisationer till hållbar förändring. Koncernen har cirka 2 000 anställda fördelade på fem länder. Acando omsatte över 2,4 miljarder kronor 2017 och är noterat på Nasdaq Stockholm.

Acando är konsultbolaget som med lika delar teknisk spetskompetens och insikt i mänskliga beteenden - innoverar, effektiviserar och mobiliserar organisationer till hållbar förändring. Koncernen har cirka 2100 anställda fördelade på fem länder. Acando omsatte över 2,4 miljarder kronor 2017 och är noterat på Nasdaq Stockholm. Ticker: ACAN www.acando.se