AddNode bjuder in till analytiker- och pressträff

AddNodes delårsrapport för perioden januari – september 2007 offentliggörs fredagen den 26 oktober kl 08.00.

Med anledning av offentliggörandet av AddNodes delårsrapport för perioden januari – september 2007 bjuder AddNode in till analytiker- och pressträff fredagen den 26 oktober kl 10.00, i Dataföreningen Kompetens lokaler, Vasagatan 8-10, Stockholm. AddNodes koncernchef Staffan Hanstorp presenterar delårsrapporten och svarar efteråt på frågor om AddNodes verksamhet.

Anmälan är obligatorisk och görs till AddNode AB (publ), Johan Andersson, tel 08-506 66 214 eller mail: johan.andersson@addnode.com senast torsdagen den 25 oktober, kl 14.00.

Välkommen!

Addnode Group erbjuder verksamhetskritiska IT-lösningar till utvalda marknader inom både privat och offentlig sektor. Vi förvärvar, bygger och utvecklar bolag som levererar verksamhetskritiska IT-lösningar för specifika behov hos våra kunder. Varje dag använder 250 000 ingenjörer våra system för att utveckla och underhålla produkter, byggnader och anläggningar. 100 000 tjänstemän i offentlig sektor använder våra lösningar för kommunal och statlig förvaltning. Vi är 950 medarbetare i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Serbien, Indien och USA. 2013 uppgick nettoomsättningen till 1 444 MSEK. Addnode Groups B-aktie är noterad på Nasdaq OMX Nordic Small cap. Mer information om Addnode Group finns på www.addnodegroup.com.