AddNode bjuder in till analytiker- och pressträff

AddNodes delårsrapport för perioden januari – september 2007 offentliggörs fredagen den 26 oktober kl 08.00.

Med anledning av offentliggörandet av AddNodes delårsrapport för perioden januari – september 2007 bjuder AddNode in till analytiker- och pressträff fredagen den 26 oktober kl 10.00, i Dataföreningen Kompetens lokaler, Vasagatan 8-10, Stockholm. AddNodes koncernchef Staffan Hanstorp presenterar delårsrapporten och svarar efteråt på frågor om AddNodes verksamhet.

Anmälan är obligatorisk och görs till AddNode AB (publ), Johan Andersson, tel 08-506 66 214 eller mail: johan.andersson@addnode.com senast torsdagen den 25 oktober, kl 14.00.

Välkommen!

Addnode Group förvärvar, driver och utvecklar entreprenörsdrivna bolag som tillhandahåller programvaror och tjänster till marknader där vi har, eller kan ta, en ledande position. Vi är en Europaledande leverantör av programvaror och tjänster för design, konstruktion och produktdatainformation samt en ledande leverantör av dokument- och ärendehanteringssystem till svensk och norsk offentlig sektor. Vi är 1 500 medarbetare i Sverige, Tyskland, Storbritannien, Australien, Danmark, Finland, Indien, Kanada, Nederländerna, Norge, Serbien, Slovakien, Sydafrika, USA och Österrike. 2017 uppgick nettoomsättningen till 2 520 MSEK. Addnode Groups B-aktie är noterad på Nasdaq Stockholm. För mer information, vänligen besök: www.addnodegroup.com.