Multicom Security stärker säljorganisationen

Multicom Security, marknadsledande inom övervakande larm och mobila datatjänster i Skandinavien, etablerar ett nytt säljkontor i Örebro och förstärker med ytterligare två nya säljare.

Jan Gustafsson kommer att fokusera på det alltmer växande området Mobildata, främst inom M2M och kundsegmentet Public Safety. Jan kommer närmast från egen konsultverksamhet inom sälj- och marknadsföring men har sen tidigare gedigen erfarenhet från ledande och säljinriktade befattningar inom Ericsson och TC Connect.
Patrik Medins inriktning kommer främst vara på säkerhetsområdet med övervakade larm som fokus. En ökad marknad och en stark efterfrågan gör att Multicom Security satsar ytterligare på en säljare inom säkerhetssegmentet. Han har tidigare arbetat på Securitas Direct och kommer närmast från en säljande position på Örebro Larmteknik.

För mer information, ta kontakt med:

Högupplösta versioner av bilderna finns tillgängliga här: http://www.multicomsecurity.se/om-oss/pressbilder/

Åsa Widegren
asa.widegren@multicomsecurity.se

Multicom Security är ett ledande företag inom övervakade larm och mobila datatjänster i Skandinavien. Vi har erfarenhet sedan början av 1970-talet och hjälper företag och organisationer att säkerställa överföring av kritisk information. Våra tjänster skyddar liv, egendom och samhällskritiska funktioner samt effektiviserar arbetsflöden. Multicom Security har drygt 70 000 anslutningar och äger och driver Multicomnätet, ett övervakat fast larmnät. I Norge verkar bolaget som Securinet AS. Multicom Security Group ägs av det brittiska investmentbolaget GMT Communications Partners LLP. Mer information finns på www.multicomsecurity.se.

Taggar: