ADDvise får order från SLU på 3,7 Mkr

ADDvise Lab Solutions AB (publ) har fått ett tilldelningsbeslut från Sveriges lantbruksuniversitet (SLU). Ordervärdet uppgår till ca 3,7 Mkr.

Ordern innefattar leverans av skyddsventilation och labboratorieapparatur. Utrustningen skall användas i SLUs nya labb i Uppsala.

Avtal tecknas först 10 dagar efter tilldelningsbeslut i enlighet med Lagen om offentlig upphandling.

ADDvise Lab Solutions AB (publ) är en totalleverantör av laboratorieinredning, skyddsventilation och renrum från rådgivning och planering till en bruksfärdig anläggning. Verksamheten kännetecknas av bred kompetens inom företaget och ett omfattande produktsortiment av hög kvalitet. Bolagets aktie är listad på First North och Mangold Fondkommission AB är bolagets Certified Adviser och likviditetsgarant.