ADDvise får order på 2,3 Mkr från Tetra Pak

ADDvise dotterbolag KEBO Inredningar Sverige AB har fått en order från Tetra Pak, att inreda och utrusta Tetra Paks nya lab i Råbyholm, Lund.

Ordern innefattar leverans av skyddsventilation och labboratorieinredning. Ordervärdet uppgår till 2,3 Mkr och kommer att levereras i under första kvartalet 2013.

Labben kommer att användas för forskning, utveckling, kontroll och kvalitet.

ADDvise Lab Solutions AB (publ) är en expansiv koncern som genom dotterbolagen ADDvise, IM Medico, KEBO och Tillquist erbjuder helhetslösningar i form av produkter och tjänster till sjukvårds- och forskningsmiljöer. ADDvise-koncernens kunder finns både inom privat och offentlig sektor, främst i Norden. Bolagets aktie är listad på First North och Mangold Fondkommission AB, 08-503 015 50, är bolagets Certified Adviser och likviditetsgarant.