addVise inredning skyddsventilation ab (publ) byter VD och styrelseordförande.

addVise inredning skyddsventilation ab (publ) byter VD och styrelseordförande. Styrelsen har beslutat att utse nuvarande VVD Mats Andersson till ny VD i bolaget. Vi planerar också att förstärka på marknadssidan för att Mats Andersson i fortsättningen ska kunna fungera som både VD och projektansvarig. Då undertecknad under de 10 år som bolaget varit verksamt innehaft det operativa ansvaret tycker jag att tiden nu är mogen för att nya krafter och ideér tar vid. Då vi nu också resultatmässigt ligger i en uppåtgående trend anser jag tidpunkten för skiftet på VD posten väl valt. Jag fortsätter nu som arbetande styrelseordförande. Nils-Erik Tornqvist tidigare ordförande kvarstår som ledamot i styrelsen. Med detta vill jag tacka för mig som operativ ledare för addVise och framföra ett stort tack till alla anställda och aktieägare för Era insatser för addVise framgång och för visat förtroende. Claes Waering Styrelsens ordförande ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/1999/11/25/19991125BIT00300/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1999/11/25/19991125BIT00300/bit0002.pdf