ADDvise offentliggör årsredovisning för 2011

ADDvise Lab Solutions AB offentliggör idag årsredovisningen för räkenskapsåret 2011. Årsredovisningen finns i sin helhet på ADDvise hemsida.

Styrelsens och valberedningens fullständiga förslag till årsstämman

Styrelsens och Valberednings fullständiga förslag inför årsstämman i ADDvise Lab Solutions AB finns i sin helhet på ADDvise hemsida.

ADDvise Lab Solution AB (publ) är en totalleverantör av laboratorieinredning, skyddsventilation och renrum från rådgivning och planering till en bruksfärdig anläggning. Verksamheten kännetecknas av bred kompetens inom företaget och ett omfattande produktsortiment av hög kvalitet. Bolagets aktie är listad på First North och Mangold Fondkommission AB, 08-503 015 50, är bolagets Certified Adviser och likviditetsgarant.