Adera tidigarelägger datum för publicering av delårsrapporten till den 24:e oktober Styrelsen för Adera meddelar att delårsrapporten för perioden 1 januari - 30 september 2001 kommer att publiceras den 24:e oktober 2001 istället för som tidigare meddelats den 25:e oktober 2001. För ytterligare information kontakta: Nils-Ove Andersson, CFO Tel: 070 303 6733 E-mail nils-ove.andersson@aderagroup.com Inom Adera AB (publ) ryms idag bolagen Adera IT, Adera Integrerad Kommunikation och Adera Nucleus. Adera IT är i sig ett holdingbolag för Astrakan och OOPix. Efter genomförande av pågående omstruktureringsprogram kommer bolaget att ha cirka 280 anställda i Sverige och England. Aktien är noterad på Stockholms-börsens O-lista. www.aderagroup.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/18/20011018BIT00310/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/18/20011018BIT00310/bit0001.pdf