ADONnews Sweden AB offentliggör kompletterande information med anledning av handelsstopp.

Malmö, 7 juni 2018 – ADONnews Sweden AB offentliggör kompletterande information med anledning börsstopp.

ADON är i slutförhandlingar avseende ett omvänt förvärv kombinerat med ett antal strukturella förändringar av verksamheten som syftar till att stärka bolagets befintliga verksamhet. Ytterligare information kommer lämnas av bolaget så snart ovan förhandlingar är slutförda. Information kommer delges marknaden tidigast måndag 11:e juni 2018.

För mer information, kontakta:

Andreas Ericsson

andreas@adonnews.com

Göran Barsby

goran.barsby@telia.com

Om ADONnews

ADONnews Sweden AB är ett innovativt företag inom mediateknologi med en strävan att göra annonsering enklare. Med stöd av vårt egenutvecklade affärssystem, ADONnews, arbetar vi för att förenkla och förbättra medieägarnas affärer med den lokala annonsören. Våra intäkter skapas genom annonsörernas bokningar på adonnews.com som digital handelsplats.

ADONnews handlas på AktieTorget, Stockholm (ticker: ADON).

www.adonnews.com

Denna information är sådan information som ADONnews Sweden AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 7 juni 2018.

Om oss

Mobile Loyalty levererar ett nätverk för annonsörer och intäkter till mediebolag och är verksamma inom det snabbast växande segmentet inom marknadsföring - online & mobilt. Vi erbjuder nästa generations sök och annonslösningar genom en bevisad, marknadsledande plattform anpassad för mediebolag, vilken är baserad på intäktsdelning. Genom vår tjänst kan mediebolag på ett kostnadseffektivt sätt väsentligt öka de digitala annonsintäkterna, annonsörerna öka effekten av sin investering och båda dra nytta av möjligheterna som uppstår i skiftet i teknik och konsumentbeteende.