Advania Island - Nu en Certifierad Salesforcepartner

Advania har ackrediterats som Salesforce Certified Partner. Salesforce är världens ledande mjukvaruutvecklare inom Customer Relations Management (CRM). I nära 20 år har Salesforce utvecklat lösningar som gör det möjligt för företag att hantera sina kundrelationer, säkerställa förstklassiga tjänster samt marknadsföra och sälja sina produkter. Salesforce är den mest använda mjukvaran i sitt slag i världen. Den ger en bra överblick över alla affärsrelationer och gör det möjligt för företag att fatta strategiska beslut om produktutveckling och försäljning.

Aegir Mar Thorisson, VD för Advania Island:

"Denna certifiering är värdefull för våra kunder. Den bekräftar våra utmärkta CRM-kunskaper och säkerställer att vi har tillgång till Salesforces yttersta kompetenser och ett nätverk av andra certifierade partners världen över. Vi har arbetat med Salesforce i många år och våra kunder har använt plattformen för att utmärka sig på starkt konkurrensutsatta marknader. Jag är stolt över certifieringen och det faktum att detta stärker vårt redan breda produktutbud, när det gäller CRM-lösningar. "

För mer information, vänligen kontakta:

Aegir Mar Thorisson, VD för Advania Island, telefon +354 864 9841, e-post aegir.thorisson@advania.is

Välkommen till IT – Advania tillhandahåller service och tjänster till tusentals företag och organisationer i Norden. Vi erbjuder ett brett utbud av IT-tjänster, plattformar, molnlösningar och support till företag och organisationer. Vår mission är att hjälpa våra kunder att förenkla IT-infrastrukturen genom att förbättra funktionaliteten och reducera kostnaderna. Advania är snabba på fötterna och vi har lyckats behålla vår flexibilitet trots att vi har växt kraftigt de senaste åren. Vår företagskultur är att delegera ansvar till våra medarbetare som arbetar närmast kunden för att de ska kunna fatta beslut som är fördelaktiga för kunden. Advanias vision är att göra det möjligt för våra kunder att förbättra sitt resultat med hjälp av IT.

Taggar:

Om oss

Advania är ett nordiskt IT- företag verksamt på 22 platser i Sverige, Island, Norge och Danmark. Företaget uppgift är att hjälpa kunderna att förbättra sin prestanda med innovativ användning av marknadens bästa och mest tillgängliga IT-plattformar och tjänster. Advania hjälper tusentals företagskunder, multinationella företag, regeringar och offentliga institutioner, stora, små och medelstora företag inom samhällets olika områden. Advanias rötter sträcker sig tillbaka till 1939, då en isländsk entreprenör grundade en verkstad för kontorsutrustning i Reykjavik. Under de följande decennierna utvecklades tre separata filialer i tre nordiska länder; Island, Sverige och Norge. År 2012 flätades de samman och Advania bildades. För ytterligare information, besök www.advania.com