Elegant, moderne og prisvinnende design: SodaStream lanserer ny kullsyremaskin

Tidligere i år kunngjorde verdens ledende kullsyremaskinprodusent SodasStream at de lanserer en ny maskin, Spirit One Touch. En elektrisk kullsyremaskin som skaper kullsyrevann med ett enkelt trykk på en knapp.

Spirit One Touch er en elektrisk versjon av den prisbelønte Spirit-maskin, som gir brukerne en jevnere brukeropplevelse og moderne design til en overkommelig pris. Maskinen er tilgjengelig i to klassiske farger, svart og hvit. Den har tre forskjellige kullsyrenivåer så brukeren selv kan velge mengden kullsyre. Spirit One Touch kommer sammen med en 1 liters SodaStream-flaske i rustfritt stål og en kullsyresylinder, som kan produsere opp til 60 liter kullsyrevann.

– SodaStream endrer måten folk drikker, og lanseringen av Spirit One Touch er i tråd med vårt mål om å revolusjonere drikkevareindustrien. Millioner av mennesker forvandler sitt vanlige springvann til friskt kullsyrevann med en SodaStream, og med lanseringen av Spirit One Touch, gjør vi det enda enklere for brukeren. Et trykk på en knapp og vann fra springen blir friskt kullsyrevann, sier Michele Fitzwilliams, nordisk markedsjef hos Sodastream.

Maskinen er nå tilgjengelig på Elkjøp, Med en veiledende pris på 1299 NOK.

SodaStream®, som er verdens ledende produsent og distributør av kullsyremaskiner, driver virksomhet i 45 land og er tilgjengelig i mer enn 70 000 butikker på fem kontinenter. SodaStream gjør det mulig for forbrukerne å enkelt forvandle vanlig vann fra kranen til kullsyreholdig og smakssatt vann på noen sekunder. Ved å gjøre vanlig vann fra kranen mer morsomt og spennende, hjelper SodaStream forbrukerne med å drikke mer vann. SodaStreams kullsyremaskiner tilbyr et innovativt alternativ til forbrukere som ønsker å slutte å kjøpe brus eller kullsyreholdig vann på flaske. SodaStream fremmer menneskers helse og velvære, beskytter miljøet, er kostnadseffektiv, kan tilpasses og er morsom å bruke. For å lese mer om hvordan SodaStream gjør vannet mer spennende, kan du følge SodaStream på Facebook, Instagram og YouTube. Besøk gjerne: www.sodastream.se

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Peter Larsson, pressekontakt
Tlf: +46 (0) 736 64 04 48