Nu äntligen på engelska "Blockchain made simple" av Rufus Lidman, VD & Grundare,  AIAR

Blockchainexperten Rufus Lidman släpper nu äntligen sin efterlängtade bok om Blockchain, "Blockchain made simple" på engelska, boken ger dig svaren på allt du behöver veta för att vara uppdaterad inom denna revolutionerande teknik!

Att dela med sig av sin kunskap har alltid varit naturligt för Rufus Lidman, CEO & Grundare AIAR, och som expert i ämnet Blockchain var det därför naturligt att skriva denna e-book. Boken berör de grundläggande kunskaper om Blockchain och vikten av att vara uppdaterad inom ämnet eftersom tekniken kommer att ha en betydande inverkan.

Blockchaintekniken förknippas idag nästan enbart med kryptovalutor som t.ex. Bitcoin och i många fall får den underliggande tekniken stå till svars för den första vågen av kryptovalutornas barnsjukdomar. Rufus Lidman levererar en nyanserad approach i boken och redogör för de möjligheter som denna teknik medför.

- Det går inte längre att använda sig av strutsteknik som många gånger är den metoden vi använder. Blockchain är här för att stanna och fastna inte med huvudet i sanden utan läs denna bok och ge dig själv de rätta verktygen, säger Rufus Lidman, VD & Grundare AIAR.

Boken finns att ladda ner på AIARs hemsida, nu både på engelska och svenska.

Blockchain kommer revolutionera världen!
Utan relevant kunskap inom Blockchain är risken stor att man hamnar efter!

Det går inte längre att använda sig av strutsteknik som många gånger är den metoden vi tar till. Blockchain är här för att stanna och fastna inte med huvudet i sanden utan läs denna bok och ge dig själv de rätta verktygen!
Rufus Lidman