AIK Fotboll AB: Årsredovisning 2017

AIK Fotboll AB publicerar idag (2018-02-20) årsredovisningen för 2017.

Från och med idag finns AIK Fotboll AB:s årsredovisning för 2017 tillgänglig på Bolagets hemsida, aikfotboll.se. Den finns också som bifogad pdf-fil på denna sida.

Håkan Strandlund               Tf VD

Tel nr 070 - 431 12 61

hakan.strandlund@aikfotboll.se

Om AIK Fotboll AB AIK Fotboll AB bedriver AIK Fotbollsförenings elitfotbollsverksamhet genom ett herrlag, damlag samt ett juniorlag för herrar. Herrlaget spelar 2018 i Allsvenskan, damlaget i Elitettan och juniorlaget, som utgör en viktig rekryteringsgrund för framtida spelare, spelar i U19 Allsvenskan Norra. AIK Fotboll AB är noterat på NGM Nordic Growth Market Stockholm. För ytterligare information kring AIK Fotboll besök www.aikfotboll.se.