Förändring i AIK Fotboll AB:s styrelse

Styrelseledamot Thomas Gravius har av personliga skäl begärt utträde ur AIK Fotboll AB:s styrelse. Styrelsen består därmed av sex ledamöter, Johan Strömberg (ordförande), Mats Carlsson, Lars Ekholmer (FF-representant), Rickard Henze, Per Hägerö (FF-representant) och Ronnie Smith.

Johan Strömberg, ordförande AIK Fotboll AB

E-post: johan.stromberg@nordialaw.com

Om AIK Fotboll AB: AIK Fotboll AB bedriver AIK Fotbollsförenings elitfotbollsverksamhet genom ett herrlag samt ett juniorlag för herrar. Herrlaget spelar 2012 i Allsvenskan och juniorlaget, som utgör en viktig rekryteringsgrund för framtida spelare, spelar i Juniorallsvenskan samt deltar i nationella och internationella cuper och turneringar. AIK Fotboll AB är noterat på NGM Nordic Growth Market Stockholm. För ytterligare information kring AIK besök www.aikfotboll.se.

AIK Fotboll AB bedriver AIK Fotbollsförenings elitfotbollsverksamhet genom ett herrlag, damlag samt ett juniorlag för herrar. Herrlaget spelar 2018 i Allsvenskan, damlaget i Elitettan och juniorlaget, som utgör en viktig rekryteringsgrund för framtida spelare, spelar i U19 Allsvenskan Norra. AIK Fotboll AB är noterat på NGM Nordic Growth Market Stockholm. För ytterligare information kring AIK Fotboll besök www.aikfotboll.se.